Fullspäckad

Idag vaknade jag först. Försökte få liv i min familj. Vi fixade lite hemma. Micke ringde mäklaren. Och nu går de undan;) imorgon ska mäklaren komma och nästa tisdag kommer fotografen. Och den 20 ska tydligen första visningen vara.

Sen tog vi en tur till Tyresö och hälsade på SysterYster. Vi fick god mat och massa med trevliga samtal. Passade på att fixa lite halsband som söt Jocke lekt lite med;) hann även med att klippa Jocke Freja och Nettan. Och tuva sover kvar så imorgon ska vi dit igen och hämta henne:)

Sen blev de en Ikea sväng. Kommer behöva en bäddsoffa när vi flyttar. Men kluvna vad vi behöver för nån. Kollade lite kök osv:)

Väl hemma så städade jag och jonte medans Micke gick ut lite med grabbarna. Så nu har jag soffan helt för mig själv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0