Till alla nära o kära

Jag vet att jag förmodligen gjort er extremt oroliga med mitt handlande. Men vill att ni alla ska veta att ni inte gjort något som helst fel!!! De va en total tabbe från min sida. Jag hade en tung stund som jag bara ville sova bort. Men lyckades inte riktigt somna och ju fler tabletter ja tog så fick jag en dum Idé att ta mig ett glas vin. Som ledde till en hel flaska tydligen. Och ju mer in i dimman ja kom ju längre ner i min deposition drogs jag. Och tänkte helt enkelt att livet för er hade vart bättre utan mig. Ja sen kan ni alla komma med er ord som att ni finns och att de bara är strunt prat. Klart jag i friska stunder vet det. Men där o då i min ensamhet fanns de Inge hopp. Jag ska lova att jag ska försöka att aldrig göra om det. Men LOVA de kan jag inte. Då de är inget jag tydligen styr över helt själv.

Och om ni känner att ni måste tala om för mig hur ego jag är. varsågod ordet är fritt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0