Sjukdomens tid är igång igen!!!

Just nu känns de som de bara går runt runt, va frisk en vecka men då va tuva hänig, så vi hade henne hemma, men nu har hon blivit ännu sämre, oj va glada dom kommer bli på jobbet imorgon när jag ringer, dom kommer ju tro att jag ljuger, va gör man när de bara går runt runt!!!

Men igår bet man ihop och hade en nervös men jätte fin vigsel, vi chockade alla genom att dansa in till altaret, jag satte mig sedan med Camillas föräldrar och Wincent och såg på hur dom blev man och hustru:) super kul. sen va de full rulle hela dagen och kvällen, hade jätte roligt på festen, får betala priset idag, va bakis och ha sjukt barn är ingen hit, men sånt man får stå ut med!Men ett stort grattis till brudparet och till Jörgen som fyller 50 år idag!!!!



hörs nån annan dag då jag känner mig lite piggare!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch, det rä tråkigt med så mycket sjukt, det rä samma visa här hemma! Pust. Jag kan bara fasa för hur det ska bli när Freja väl börjar på dagis och suger i sig alla baskelusker där! RYS!



Jag hoppas Tuva snart mår bättre, och att ni mot all förmodan får en frisk höst! :) Puss!

2009-08-23 @ 23:28:36
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0