Vilken Pissdag de vart!

Nä idag är de svårt att va posetiv, visst har man fått bita ihop för att man är tvungen men har inte vart kul alls. Först jagat dom på AF hela morgonen, utan större lycka, om man öppnar åtta bör man inte va där då??? inte vid halv tio på FM, blir tokig, sen att man blir bemött som man vore helt knäpp. Att folk inte kan lyssna på vad man säger. Ja och inte kunde hon lösa mina problem heller, bara avvakta och se. skulle vilja säga att de inte kan bli värre men tyvärr kan de nog det, de återstår och se imorgon!


Sen har de vart skit på jobbet, har dessutom jobbat kväll, vilket känns som dagen aldrig tar slut och är så trött på heta "ursäkta" och alla dumma frågor, nästan så man kan säga att vissa ska inte ha barn! Sen föräldrar som låter deras barn ha lekstuga i hela butiken, man kan ju bli galen för mindre.

Sen hjälper det inte heller att jag har tandvärk fortfarande, trotts 10 dar på antibiotika! Blir galen!

sen har UPS slarvat bort adress så istället för att ringa micke skickar de till baks vårt XBOX till tyskland. tack för den som denna dag inte kunde suga mer!!!

Nåt posetivt i hela kråksången är att min kära  svärmor betalade badkaret, de tackar vi för:))) är så tacksamma för det och tuva och jonte badar för fulltså de va en bra investering:)

nä nu ska jag slappa på soffan och försöka hitta de posetiva i livet och de är ju lätt  när man har sin underbara familj!

se livet på den ljusa sidan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0