Inte mycke bloggande!!

Tycker de suger totalt att jag inte kunnat blogga så som jag brukar göra, dels för att de är skönt att kunna rensa sina tankar här, och anldeningen är framför allt för att jag haft super problem med internet, suger totalt!!!

Sen har jag oxå haft fullt upp med att hjälpa mina föräldrar som nu har bott här nere i över en vecka, super mysigt tycker jag de har varit, och man vill hjälpa dom med allt man bara kan!

 Och så har de vart fullt upp med julshopping och pysslande, vilket jag tyker är super mysigt:) tänk att de bara är två dagar kvar till julafton, längtar, särskilt för att barnen ska få öppna sina paket!!!Men är sjukt arg på en sak, köpte ett spel på tradera till Jonathan och aktionen tog slut den 10de och hon hävdar att hon skickat spelet i fredags men jag har inte fått de ännu, så irreterande, så vi får se om de dycker upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0