9 arbets dagar kvar,jippi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tills micke går på semester ska  bli så mysigt, och skönt få lite kvalitets tid tillsammans, kul oxå att vi börjar med att åka till skara:))) ska bli så kul med hela familjen Ahnell, gud va roligt vi ska ha. Två mysiga dagar, men ja det kommer ju bli en lugn midsommar för vi åker ju tidigt på morgonen, men de är det värt:)


På torsdag är sista skol dagen för Jonathan skönt för honom. Önskar bara att jag hade lite pengar då hade jag tagit barnen och åkt till mamma och pappa ett par dagar eftersom Micke jobbar en vecka till, men men man kan ju inte få allt, vi får hoppas att vädret blir bra i allafall.

Denna helg har varit full med festande, brors dottern tog studenten i fredags så vi firade henne med massa gott att äta och dricka, På nationaldagen va vi hos person och carina på fest, carina hade fyllt år, vi fick massa go mat där med men nu höll vi oss nycktra:) då de bor i håtuna, så micke körde och vi hade tuva med oss men hon och Albin lekte så bra ihop och vi lekte massa lekar, vilket alltid är kul, men illa när vi skulle göra skattjakten och jag som enda tjej i laget fick offra min BH, då de va en sak man va tvugna att samla  in:) Men ja de var det väl värt vi kom på 2:a plats inte illa!

Denna veckan blir det nya tag, nu har jag svullat i en vecka och unna mig allt jag velat ha så nu har jag fått de ur systemet så nu blir det nya tag, funderar på simma på dagarna på tisdagar och torsdagar, sen massa promenader och ingen unnande då borde de ge resultat som jag vill ha!


Simma lungt!


Kommentarer
Postat av: Marlie

Ja Astrid Lindgren är bäst :) Gillar henne skarpt! Tror vi kommer ta oss dit nästa år.. Så hinner vi presentera oss för några Astrid filmer till, än så länge är det bara Pippi, Lotta och Madicken.



Puss!

2009-06-08 @ 19:10:30
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: mamsen

Längtar till lördag:-)) Älskar dig och din familj puss,puss

2009-06-09 @ 08:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0