Gå på semester!

Idag va de barnens sista dag på skolan och fritids! Så skönt så imorgon bitti ska jag krypa upp med tuva i soffan och bara softa slippa springa iväg i regn och rusk och passa taxi tider osv, micke har även sökt pappa ledigt v 33 så slipper vi allt trassel med taxin, så får han lite mer semester med barnen:) Det kommer vi nog behöva efter denna sommaren, tror inte vi har en helg ledig på hela mickes semester, hur blev det så??? ja jag vet inte men har för mig att de va likadant förra året men då hade vi typ kalas varenda helg men nu har vi beslutat att slå ihop deras födelsedagar, så gör vi lite fest av de hela men ja det blir väl mest för de som har semester då vi lagt det på en söndag:))) Mest för att  Ann-Catrin fyller 50 år dagen innan.


I morse kom jag på att jag skulle vilja ha en tv med dvd i vårat sov rum, ska se om jag kan lösa det:) då dottern beslöt sig att hon sovit klart vid fem tiden i morse, så hon är ju på lagom bra humör idag då hono somnade sent igår!
Skulle passa på att vila men blev väkt efter typ 20 minuter av en massa sms:(

Nä håller på tvättar en massa för att vi ska ha rena kläder upp till mamma och Pappa, sen ska vi ju typ hem och vända få det är snart dax att åka till Skara, ser fram emot det super mycket!!!

Ha det topp!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Undrar om jag var sms boven:-(( ledsen i såna fall.

Massor med tankar på er/puss&kram

2009-06-12 @ 10:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0