Uppdatering av helgen!

Tiden bara flyger iväg på helgerna så man hinner inte med att skriva så mycket:)
Så nu kommer en uppdatering. På lördagen gick jag upp med Tuva och lät micke ligga kvar ett tag till, men men ett späckat schema så kunde jag inte ta det särskilt lungt så började rensa ur klädkammaren, då kom Micke upp som ett skott:)
Och i röran hittadt Tuva massa roligt att leka med men vet inte va hon har för mode fluga för sig, en vintersko i rätt stl sen mammas kilklackskor :)

Sen när vi va klara innen va det dax att rensa ut allt skräp ur förrådet sen vädor till tippen och sist till Camilla och Marcus och lämnade av en badring och torkställning, så hjälpte vi dom lite grann oxå, sen blev det en skön promenad medans barnen sov i vagnarna. På kvällen blev det taco och melodifestivalen:) hade inga direkta favoriter.

På söndag gick vi ut och åkte lite pulka


Tuva invigde den nya overallen som vi köpt, hon va så fin i sin bubbelgums rosa overall:)

Sen tog vi en sväng förbi bröllopsmässan, inte för vi behöver det, mest för göra sällskap med familjen ahnell/gustavsson:) sen hann jag förbi telenor och har äntligen fixat en ny telefon, skönt att ha en som fungerar som den ska:)

Nu på morgonen har jag lämnat en glad Tuva på dagis samt tagit en skön långpromenad, får sen om det händer nåt mer denna dag:)

"Fånga dagen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0