Vart har våren tagit vägen!

Jag  måste gnäll lite över all snö som faller från himeln!!! Jag vill ju ha vår!!! Varm sol mot huden, blå himel och grönt gräs under fötterna, vore inte det helt underbart, slippa alla kläder, som man ska sätta på barnen, men har ändå lite posetivt att säga om denna vinter, sonen har bara slarvat bort en mössa som inte hittas dom andra har kommit och gått men det är ju typ ett under:) Vantar likaså, belöning i början av vintern verkar ha hjälpt:)

Idag fyller min svägerka 10år:) så det blir fika hos svärmor ikväll så vi ska väl dit en sväng. Men just nu faller dom flesta tankar till Camilla och hennes familj tycker så synd om henne, vet va bra relation hon har med sin mormor, lider så med henne.

Lev livet idag!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Det är skönt att höra att vi är flera! HATAR verkligen dom där dagarna.. Kan tänka mig att det känns lite bättre när dom är stora nog för att förstå en ursäkt. Det man kan trösta sig med är väl att dom alltid kommer till en när det är någonting, fast man är grinig. Ledig idag? KRAMAR!!!

2009-03-11 @ 09:30:36
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0