Efter regn kommer solsken!

Jag är så glad åt min familj och idag är jag extra stolt över min son, vart på utveklingssamtal idag och det är inget jag längre fasar över för han har verkligen stigit, och han går framåt, och alla nationella proven har gått toppen bra, det känns så bra, man kan andas ut lite och veta att vinden har vänt och se att man kanske har lyckats nå honom, att skolan är super viktig! Min plutt ska snart börja sexan, är helt otroligt!!!

Idag är det enast en vecka kvar till vårruset!!!!Jag och Camilla gick ut gick i 5 km för att testa;)
det gick bra, och ikväll kommer dom över så ska vi cykla och gör situps!!! Nu är det dax att lägga i en högre växel. skärpning, ska nå mitt 10% mål, helst till nästa vägning, så då gäller det att lägga lite band på sig men oxå träna lite mer, skönt att vi kommit igång med simningen, både för det är väldigt rogivand och mysigt att umgås vi två utan killar eller barn, få ro om oss själva en liten stund utan att behöva jaga barn eller allt annat man gör :))) Blir alltid så glad efterråt oxå, men det är få som kan få mig att ha så kul som Camilla, ibland är det svårt att tro att jag är 9 år äldre än henne, för vi har så otroligt kul ihop, hon är sån otroligt go tjej, kul att gå igeonom detta tillsammans, för vi peppar verkligen varandra!

Ta dagen som den kommer oroa er inte för saker i för väg,puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju helt otroligt att det går så framåt med Jonathan men tänk sexan för mig är han liten fortfarande :-))

Använder du cyckeln???????

Ha det bäst Kramizzar

2009-05-19 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0