Massa mys och god mat!

Jag måste säga att helgerna bara flyger förbi, och de flesta är uppbokade i månader fram över, fast som denna när man gjort sånt man tycker är mysigt spelar de igentligen ingen roll:)

Vi hade det super mysigt med Markus och Camilla, vi åt gott drack lite grann men absolut inga mängder, vilket är skönt då vi vill att vågen ska ner en del på torsdag:) Men det blev ändå en hyfsad tidig kväll märks att vi är småbarns föräldra, speciellt när man somnar kl 9 i soffan:) nä skämt och sido. Men när de gått hem kröp jag och Micke ner i sängen och låg och pratade och filosoferad om allt och inget. Är alltid lika mysigt.

Igår va jag iväg och städade hemma hos stefan, deet tog lite längre tid än jag trott från början:) men jag tycker det blev bra ja allt utom fönstrena, är inte nån hejare på det där med fönster, men men man kan ju inte va bäst på allt:)
Samtidigt va micke och tuva och hälsade  på persson och carina, barnen va ute och lekte, vilket tuva inte va klädd för men va gör det, lite mer tvätt bara, Sen kom dom och hämtade mig och vi åkte hem så tuva fick sova, somnade en stund i soffan, va inte min mening men va så trött.

Vi vaknade till sen va de in i duschen och en sväng på centrum innan vi skulle på middag hos svärmor och lasse, blev super väder, så v i satt ute och åt, är så fridfullt där uppe, inga grannar som stör eller så, mer än vidsvinen då kanske:)

Tuva trivs som fisken i vattnet uppe hos farmor och alla djuren, hon är inte rädd för nåt, inte ens hästarna, hon springer ohämat in i hagen, galen unge, men ack så go.

I dag blir det en tripp till Barkarby, ska kolla stövlar tillTuva bland annat.

Sen blir det en skön hemma kväll med älsklingen.Ska bli skönt med måndag, då kommer Jonathan hem, saknar honom massor, han har vart borta sen i onsdags, känns som en evighet, visst skönt med en paus för det behöver man ibland, då vi verkligen kan gå varandra på nerverna eller jag mer på hans tror jag:) Men är alladeles lagom med en helg men nu är det nästan en vecka då blir de så tomt här hemma, hoppas han gillar va vi fixat i hans rum, nya gardiner och ny fotölj, håller tummarna att han gillar den!

Ha det bäst, puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0