Vårruset!!!

Idag är dagen D, vi ska ta oss in tills stan för att ta oss igenom hela loppet!Är taggade till tänderna, och vet att Camilla är ligga taggad hon.Och verkar som det blir ett toppen väder.och de är ju aldrig fel:)

Men innan ska jag ta och svänga om med dammsugaren och hänga lite tvätt! Sen ska jag ta min bok och lägga mig i gräset och få lite sol på mig, så man inte ser ut som ett lik på alla bröllop som vi ska på i sommar, sen är det ju så  skönt att ligga och stecka i solen.

Imorse åkte svärmor med familj till grekland, jag hoppas dom får det toppen, och att hon kommer gilla våran överraskning som vi ska fixa tills hon kommer hem!

Ha det tipp topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0