Så stolt!!

Idag började som väntat, Jonathan komme rupp och tar sig om magen(magmonstret) klagar på mag ont, som vanligt när de är nåt som vi ska göra som oroar honom.
Hatar när de händer, för då får elaka mamman tvinga iväg honom till skolan, vara hård och de suger när man bara vill att han ska må bra.
Han kom hem och sa att han inte hade ont längre, men märkte att han blev nervös när vi gick för att borsta tänderna!

Micke plockade upp oss och så åkte vi ner till tandläkaren och allt gick bra han lekt fint med Tuva, så blev vi uppropade.
Han satte sig fint i stolen, så förklarade hon hur allt skulle gå till, så tyckte hon att vi skulle prova utan bedövning, då såg han livrädd ut. Då förklarade jag att de han hade prövat innan va bara gel som gör att ma inte ska känna Sprutan! Då valde han utan bedövning!!!
Han va super duktig inga utbrott och inga tårar!!!! Är så stolt över min stora pojke!!!
Nu hoppas vi att vi slipper flera hål:)

Kommentarer
Postat av: isa

Åh fy vad duktig han var! Jag fick be om en extra spruta för att jag fortfarande tyckte att jag kände när dom borrade. Fy vad starkt att köra helt utan! Enn riktigt duktig liten pojke du har!

2009-11-20 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0