snart är de dags:)

Jag längtar så tills vi ska åka:) ska bli super kul tycker jag, och tror just att de är ett avbrott jag behöver för just nu känns de som alla tankar bara far omkring i huvudet men man får liksom ingen ordning på de hela!

Så en dags shopping är just va jag behöver för att skingra tankarna från allt skit!!!

Och de är inte bara shoppingen som jag ser fram emot utan bil resan tillsammans med min underbara man och super goa syster dotter och hennes man! Att umgås utan barn, få egen tid även om man gör lite nytta.

Få sitta i bilen och svulla godis, för de är sånt man får göra när man reser:)

Jag hoppas bara jag hitar allt jag letar efter i synnerhet barnens julklappar, men tycker de är skit svårt att shoppa till Tuva, hon har liksom de mesta men klart barnet måste få julklappar, de är lättare med Jonathan som man kan fråga och diskutera med, som han önskar sig mest spel och då får man förklara att de är dyrt och att de blir mindre paket då, och han faktis förstår, men vi båda tycker att de är bättre att få de man önskar sig i få paket än en jävla massa skräp.

Natten mot lördag bär de av, längtar och vet att jag inte är ensam:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0