Min underbara Födelsedag!

Vakande super tidigt, innan Tuva faktis då är det illa!!! Sen lågvi och degade i soffan, sen kom Marlie Mattias och Saga som en överraskning med frukost, va super mysigt sen hade dom och micke kokat ihop att dom skulle ha tuva hela dagen och natten så vi kunde få en mys dag för oss själva, Vilket jag uppskattar super mycket.
Så vi gav oss iväg på en shopping tur, hade ju fått pengar som jag skule sätta sprätt på:)
Vi började i barkarby, skulle kolla matta till Jonathan men den va inte alls vad jag hade tänkt mig, kändes lite skit:( så får tänka om lite, blir nog en svart Hampen matta på IKEA.
Sen begav vi oss till  Vällingby för att se vad dom hade att erbjuda, hade sett en dörr matta på lagerhaus som jag ville ha inne och som vi skulle ställa skorna på men väl där insåg jag att den va på tok förstor, så ingen matta där heller:(
Sen gick vi i lite andra affärer men ingen lycka nånstans, de är väl så när man har pengar så hittar man inte nåt man vill ha.
Vi beslöt att åka vidare till kista, där gick vi och bokade en bio, The ugly truth!
Sen gick vi och åt lite lunch, jag tog sushi och Micke en hamburgare, va super gott.
Efter de passade vi på att gå till telenor och lämna in min telefon som har krånglat lite.
Sen bar de iväg för massa shopping, trodde jag ja:( de blev lite kläder till tuva sen ett par thigts och benvärmare till mig, sen hittade jag inte så mycke mer, men de va mysigt ändå sen såg vi nog den roligaste filmen jag sett pålänge, längtar till den kommer på DVD då ska jag köpa den direkt!!! Skrattade så jag grät, men kan bero på att den höll den sjuka och snuskiga humor som vi innesitter:)
Sen efter filmen åkte vi till golden cave och åt en super god middag och nu är vi hemma igen, ska gosa ner oss i soffan med massa gott och bara njuta av att vi får sov morgon imorgon, nån som vågar beta på när jag slår upp mina blå!? Jag gissar runt sex:/


Tack för alla som kommit ihåg min dag!!! puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jobbigt när shoppinglyckan tryter bara för att man har pengar i plånboken - känner igen det allt för väl! Men mysigt med en heldag på tu man hand! Jag hoppas ni njöt massor! Puss!

2009-10-12 @ 09:24:52
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0