Bara massa Yta!!!

Igår så tänkte jag att jag skulle kolla in va svenska hollywood fruar var för nåt, Men vilka Jävla männsiskor de finns, helt sjukt, att man kna ha sån syn på sig själv att man har större värde än en annan!!! Och allt handlar om en schyst yta, familj, utseende samt hem men under denna yta är dom bättre än oss vanliga dödliga???Är dom lyckligare??? De har jag fan svårt att tro!!!


Men ett annat par som dök upp i rutan igår va ju simon och tomas, dom kan aldrig misslyckas med ett program, sen att jag inte alltid gillar de dom gör, men tror dom alltid sätter huvudet på spiken!! Och dom har alltid ett sinne för humor!!!


Har  förövrigt vart hyffsat lungt här hemma, Tuva har piggar på sig ganska bra men brist på sömn är väl de som är värst, och de är min sömn som brister, låg halva natten och lyssnade på om Tuva andades, sen när jag väl somnade så började hon rycka och skrika va helt hysterisk, så då låg vi vakna ett tag till innan vi kunde somna om sen va de ju bara upp vid sex för att jonte skulle till skolan, så är de när man är mamma, bara bita ihop:)




fånga dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0