Lördag!

Jag vet att jag lovat min mor att ta de lungt men när ska man få saker gjort?? jag fattar inte hur folk hinner eller är de jag som har för höga krav???
Tycker vi alltid har fullt upp på helgerna, vi har alltid nåt att fixa med, kan väl tycka att de är bra att vi inte bor i hus då hade de väl vart ännu värre:)
Men ikväll ska Tuva till farmor och vi ska ha en riktig mys kväll, funderar på bio eller om vi bara ska vara hemma och mysa:)
Nä nu ska jag montera upp lite vägg ord i hallen!!!




Ta de lungt:)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det är så sant Men du tror du har hur mycket som helst av ork men du kommer att få betala ett högt pris senare :(( JA DU HAR FÖR HÖGA KRAV ABSOLUT

Gå på bio och njut sen hemma och ha en skön sovmorgon.Lite roligt ordspråk idag Vet du hur man gör det .Kramar&pussar

2009-09-26 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0