Nu är de över!

Men konstigt nog är de med lite sorg ändå, för jag kommer verkligen sakna min medarbetare, de är dom som gjort allt lite lättare. Madde har tjatat hela dagen om att jag inte får sluta att hon tycker jag ska va kvar, men funkar inte riktigt så, men hon fick mig att stå i kassan lite idag, va super kul:) Om man hade fått chansen att prova de lite tidigare.

Efter jobbet blev jag upplockad av min familj och saga och Marlie, vi tog en tur till solna ,men de gick inte alls som vi förväntat oss, fanns ingen där som kunde ge oss den hjälpen vi ville ha så vi bestämde att vi kommer gå till Tatuerarn i Bålsta istället, de känns som ett bra val!

Så skulle vi komma på vad vi skulle äta, jag tyckte vinan och alla va helt på så de blev en riktig lyx middag, mysig att gå ut och äta, men man sitter inte direkt och myser med två små bus ungar:)

Nu sitter man nyduschad i soffan med min underbara man och är så glad att de är helg!



Fånga dagen imorgon kan de va försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0