Blir så besviken!!!

I de senaste tre veckorna har jag vart halv tids sjukskiven, för att jag inte återhämtat mig som jag borde framför allt i magmusklerna!

Jag fick ett brev idag då de ifråga sätts och att de fått knapp händig info av min dr, men att de pratat med honom och att han sagt att han sjukskrivit mig så för jag sagt att jag söker tunga jobb, nu så säger han att jag kunnat klara av ett lätt jobb och då tycker fk att jag inte har rätt till ersättning, vilket jag tycker är skit.

Del så är de ju han som är dr och han är väl den som ska stå på min sida, de är ju faktis han som sjukskrivit mig!!!!
Om han inte tyckte att jag skulle va halvtids sjukskriven skulle han väl inte göra det???!!!

Just nu känns alltskit, är så less på allt, när man började se ljuset i tunneln så är de nån som släcker lampan för en, hur tänker de att vi ska överleva på inga pengar alls!!!!

Är så less!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Men är det färdig diskuterat? Är sista ordet sagt eller finns det en chans att du får pengar?



Det här verkligen skit. Läkaren verkar inte riktigt vad han sysslar med, han kan inte sjukskriva dig och sen ändra sig!

2010-04-19 @ 19:03:40
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0