Hejdå till FettoBerta!!!

Ja de är fan inte lätt, Man har ju ett par "extra" kilon som hänger sig fast som man vill bli av med.

Har prövat de mesta genom mina år. De som funkade bästa va att separera, då rasade kilona, men

känner att jag inte har de som allternativ:) Älskar min man mest av allt! Så senaste försöket med

LCHF va ju en bra tanke i teorin men i praktiken har den skitig svår. Jag saknar pasta potatis och ris
till maten! Så nu har jag lite kört över min man och vi ska köra Viktväktarna igen, nu finns de ju här

i Bålsta så har ju möjligheten att ta mig dit själv i värsta fall:)Men tydligen ska man lära sig ett nytt

poängsystem:/ Men de kommer bli kanon. Ja tror på dehär, jag tror på oss, nu är de alldeles för kort
tid kvar tills Min kära syster ska gifta sig och då vill man inte att "fettoBerta" ska stå där som

toastmadame!!! Så nu ska vi försöka stoppa undan "fettoBerta" för allframtid nu!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till hjärtat det kommer att gåååååå jääääätte bra Puss

2010-04-19 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0