Vissa saker skäms man för!!!

Ibland är livet inte lätt, vi har haft de ganska tufft nu en längre tid, med sjuka barn osv, och min op osv.
De har liksom tärt på våra krafter, jag har ingen energi kvar, är fysik och psykiskt uttömd!

Jag fräser framför allt på barnen, flippar i humöret fram och tillbaka,jag har inget tålamod!

Va fan ska man göra för att allt ska bli topp igen, vi som par har de bra men som föräldrar ligger vi just nu på minus!

Jag blir så ledsen att de blir såhär. de är ju inte barnens fel att vi är trötta och nu lever jag med ständigt dåligt samvete!

Livet som småbarns förälder är aldrig lätt.

Ja vill bara att vi ska hitta orken igen!!! Men vem vet de kanske kommer med våren!

Kommentarer
Postat av: Bloggare

Du är ju ändå medveten om att ni inte riktigt orkar och det är bra. Ge dem(barnen) en kram förklara för dem att ni har det jobbigt men att de är de mest värdefulla ni har. Kram och hoppas allt ordnar sig snart.

2010-04-14 @ 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0