Att svära!!

Ja de är klart att man inte ska svära men de kommer ju några grodor här och där! De kan man ju faktis slinka ur ett par svordomar här och där, vilket vi nu får erfara inte är posetivt när man har småbarn! Vi sitter i bilen tex så bromsar micke så höra man Tuva i bakgrunden -Jävla mumel mumel... som pappa låter när de är ideoter på vägarna! Sen har de kommit ett par fan och jävlar de senaste dagarna. och ja jag tar ansvar för att jag faktis svär en del.... tom så jag funderar på en svärburk!!!
ja hursom hellst måste vi får vår tre åring att sluta svära:)


                                                

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha, men är det egentligen så farligt att svära då..? :)



Freja undrade om svordomar o jag berättade att säga "fan" o "Satan" var som att ropa på honom som bor i underjorden. Och det skrämde ju livet ur henne o sen har vi sluppit svordomar från henne! :D



Ha en riktigt god jul! Krama på mamma från mig! <3



Puss!

2010-12-23 @ 20:38:36
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0