Arg ledsen och besviken!!!

I min värld ska läkare vara tillmötesgående,hjälpsamma och INTE arroganta!!!

Jag är så arg, och framför allt ledsen, har aldrig känt mig så liten och värdelös!!! De går inte att få stopp på tårarna.Och varför, ju en läkare har just talat om för mig hur jag ska må och hur mitt liv ska vara!!! Hon tycker jag ska "härda ut" med min smärta och "de finns dom som inte kan gå" men de gör inte min smärta mindre, och jag tar mig ur sängen för jag måste inte för jag kan, jävla människa!!!


Låter som inget för er men hela hennes sätt att prata och saker hon sa som tex att hon förstår de är inte en frisk människa som kan förstå vilken smärta endo patienter går runt med, visst hon har säkert hört dom som har värre, men jag har oxå rätten till att må bra, de gör jag inte nu, sen avslutar kärringen med meningen "livet är värt att leva"

Jo de vet jag med men jag vill göra de utan särta och alla biverkningar!!!!


hoppas jag aldrig behöver träffa henne igen!!!eller prata med henne!!!

Kommentarer
Postat av: Marlie

<3

2010-01-13 @ 16:19:17
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0