Blogg historia!

Igår fick jag ett brev från akademiska att jag ska fylla i MASSA frågor inför op, vilket inte va de lättaste, har ingen som hellst koll på varken menscykel och annat sånt som man ska ha koll på tydligen.

När jag va yngre noterade jag sånt, men nu har de inte ens slagit mig då jag ej ska ha mens!!!

Sen va de en fråga om spiral, vilket jag prövat men de ville veta när den sattes in och när den togs ut, hur ska jag komma ihåg de, det va ju typ ett år sen:)

Men då kom min kära vän Camilla på att jag kan kolla min blogg histria, och va rätt hon hade, nu kan jag lista ut när den sattes in och togs ut, så på ett sätt så har jag noterat de som förr i tiden men på ett lite mordernare sätt!!!

Och samtidigt som jag letade efter de faktan så insåg jag hur mycke gladare och posetivare jag va då, saknar den Veronika enormt mycket, jag hoppas att hon hittar tillbaka när jag fått ur all skit ur kroppen!!!

Nu ska jag försöka se på livet på en ljusare sida!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är sååååå go om du bara visste <3<3<3<3 älskar dig Puss

2010-01-31 @ 19:41:56
Postat av: Din man

Älskar dig. Du e lika fantastisk som alltid. Puss

2010-01-31 @ 23:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0