En välbehövlig paus!

Igår hade jag en katastroff dag, trodde inte de kunde bli så illa men de va det, och min underbara föräldrar rädda mig verkligen, de kom och hämtade tuva och så fick hon sova där, va så skönt att få en em och kväll för sig själv.
Samt att få ligga på soffan och titta på de jag vill, slippa pippi för en stund. ja sen hann jag med en del nytta oxå, även fast jag vet att jag bara skulle slappa så har jag svårt att släppa alla måsten, hatar att ha tvätt som ligger, vill liksom få bort allt innan jag sätterr mig:)

Men summa av kademmuma är att jag vill tacka min underbara föräldrar som inte förstår hur mycke de betyde för mig, ni är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0