Jobb, utbildning!!!???

Ja försöker söka så mycke jobb som jag hittar, som klart ska passa mig och vårt liv! Men de är inte de lättaste vill jag säga, håller på bli tokig, visst de finns jobb men alla jobb passar ju inte alla människor, och ett hinder är absolut att jag inte har körkort, de sätter massa käppar i hjulen vill jag säga. men de är inte mycket man kan göra, utan jobb har jag liksom inte prngar till körkort!

Sen detta med utbildning!!! Va ska jag bli när jag bli "stor"???
Vill ju inte hoppa på nåt  som jag inte vill fullfölja men jag känner att jag måste komma på vad jag vill göra innan höst terminen kommer! vill ju göra nåt som jag trivs med och som ger ok med pengar, har inga planer på att bli rik:) Men va kan de va, känner mig som ett fråge tecken:)???!!!

Vill höra av er läsare vad ni tycker jag ska bli, ge mig tips!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0