Lite Bacon tack:)

Idag va jag och mamma och handlade på Willys, och som alla vet håller vi på med LCHF och då äter i alla fall  Micke Ägg och Bacon till frukost och de skulle ju handlas.
Jag hade på min inköpslista räknat att vi skulle ha ca 30 paket för de skulle räcka hela månaden.
Men med min virriga hjärna så plockar jag på mig 31 st 3-pack packet.

Jag tänker inted mer på det mer än att de såg ut att vara väldigt mycke:) Mamma tänker samma tanke men hon säger inget till mig för hon tänker att jag har sten koll på läget!!

Väl framme vid kassan lassar jag upp alla dessa Bacon packet, och de par som står bakom mig lägger kommentaren - De är inte så att du gillar bacon!
Jag svara att jag inte ens äter det:) de gör jag men inte som min man:)

Vi betalar och jag står och kollar kvittot och inser att jag har köpt bacon för 680kr!!!!!

Då slår de mig att jag skulle köpt 10 st 3-pack men jag och mamma fick oss ett gott skratt och bacon behöver vi inte köpa på nån månad!!!

Som bevis har jag fotat min över fulla frys:)




Kommentarer
Postat av: pernilla

Haha va söt du är Veronika :D

ibland tänker man tills om sjutton så allt ska bli rätt men sen blir de alltid fel i slutändan iallfall, hihi.

Ja ni lär ju inte äta bacon på ett bra tag sen efter dietens slut :D



Kul med lite förändring på din blogg åxå..

KRam kram

Pillan

2010-01-18 @ 20:58:56
URL: http://miltonsmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Pappas kommentar är det dit vi skall åka och äta frukost ;))Puss

2010-01-18 @ 21:02:26
Postat av: veronika

Ja mamma ni är så välkommna:)



Ja pillan ibland blir de fel fast man tänker till:)

2010-01-19 @ 15:20:44
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0