Man får en annan syn på livet!

De senaste dagarna har vart kaos i huvudet på mig, Jag vet att jag ska lägga mig på operations bordet inom snar framtid.
Och visst vissa kommer säkert tycka att jag är knäpp men de gör mig inget, jag har rätt till min känsla, och de som skrämmer mig är att jag blir sövd och aldrig mer vaknar!!!

Att nått går fel under op och jag faktis inte klarar mig, de gör mig rädd. Så jag har gjort vissa förberedelser fall så skulle bli fallet, som min sista önskan osv, brev till barnen, för de vill jag de ska få, känns bättre att komma förbered!

En tanke som slog mig att om detta skulle ske så kommer min dotter inte ha nåt minne av mig, bara bilder och de ni berättar om mig för henne, de suger, men nu kommer allt gå bra, och man ska se på livet på ljusa sidan!


Kommentarer
Postat av: Tezzan

Klart det kommer gå bra! Klart du vaknar sen gumman!!



kraam

2010-02-01 @ 12:54:00
URL: http://crazytezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0