Tuva Tycker hon är torr!!!

Idag har jag rensat lite i Tuvas kläder, plockat bort de hon vuxit ur, eller sånt som är på gränsen, var jag hittade massa trosor som jag köpt på Lindex på rea i somras då vi planerade att få Tuva torr. men då fanns inte alls intresset av henne.Jag köpt även två par i 86/92, som jag nu la ur lådan för jag tänkte de va för små.

Sen när vi kommit in efter en tur i snön, kommer hon med ett par av de jag lagt ur lådan och envisas med att dom ska hon ha och utan blöja(jag tog i pottan från förrådet idag oxå vet inte om de sporrade:))
Och visst får hon de, klart man vill uppmuntra henne när hon vill försöka, men jag kan ju säga att de gick sådär, när vi satte oss vi bordet och skulle äta lunch så sa jag til henne att skulle säga till om hon måste kissa, två sekunder senare va stolen och hon ner kissade, ja de är ju inte värre än att man kan torka!!!

Nu har jag satt henne då och då på pottan utan fram gång men vem vet till sist kanske de kommer igång:)
Men de är inte så kul att hon ska hålla på med det här mitt i vintern, sommaren är mycke bättre då de är varmt ute och man har lite med kläder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0