Vissa ska inte ha barn!!!

Jag blir så arg, vissa människor ska inte ha barn, sånna som bara sätter sig själv i första rum, inte ger sina barn posetiv feadback!!!

Om mina barn kommer med bra och roliga nyheter kommer jag höja de till skyarna!!! Men denna person har gjort mig så besviken ett flertal ggr denna veckan, att man inte inser att man fortfarande är förälder trots barnen är vuxna!!!

Va är man för människa om man hela tiden måste hävda sig själv och i samma veva trycka ner sitt barn, och detta "barn" är den mest underbara människa som går i ett par skor, att han är osäker är inte konstigt med den föräldern så förstår jag det!!! Men jag vill att du ska veta att jag är otroligt stolt över dig, du ska veta att du är en underbar person, som jag älskar mest i denna värld!!!

Tro på dig själv, för jag tror på dig! Du kan! du är duktig på allt du gör!!! tyvärr kommer vissa aldrig att förändras hur mycke vi vill, men skit i dom de är inte värt det! Lyssna på dom som vill dig väl!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0