Dottern driver mig till vansinne!!!

En dotter och tre kattungar, ja va sägern man, hon är super farcinerad av dom och tycker de är super kul, men tror inte alltid de delar hennes glädje.
Man får hela tiden tjata på henne att hon inte ska bära katterna, att hon ska klappa  försiktigt, ja hon gör de ju inte med mening men tro inte riktigt att hon fattar att de är levande varelser, de är tre roliga leksaker tror jag hon ser de som. Och just nu är jag så less på gnälla på henne för de går in genom ena örat och ut genom andra.
Så de är väl en stor del att vi beslutat att vi ska inte ha nån av kattungarna, för då kommer dottern driva oss till vansinne, och sonen verkar inte så intresserad överhuvudtaget, fast de är han som deppar att de inte blir nån katt!!! Ja va gör man som förälder, just nu väljer jag min  sinnes ro framför att göra barnen glada, man få kalla mig självisk helt enkelt!!!

Kommentarer
Postat av: Marlie

Jag ska rädda er ifrån mina tre vilddjur =D

2010-06-01 @ 18:15:11
URL: http://marliie.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0