Blir lite lätt irreterad!!!

Igår när jag kom hem, hade jag fått ett brev, ett brev från sjukhuset!
Öppnar de och läser igenom det. och hur förbannade blir man inte, de har pratat med min dr som sjukskrev mig, ja den dr som sa till försäkringskassan att jag inte behövt min sjukskrivning. Åhh va fan har han gjort nu jo han säger att han tycker jag behövde den sjukskrivningen och att han inte kan påverka de försäkringskassan tycker, men om de inte vart för honom hade jag fått mina pengar och nu kan jag ju inte ens överklaga för att han sagt att han ångrade min sjukskrivning!!! En dum jävel som vänder kappan efter vinden, men de han inte räknat med är att min mamma inte ger upp så lätt, för de har jag gjort, orkar inte bråka med en sån dum jävel!!!
Får läkare bete sig hur som hellst??? Vill att han ska få en ordentlig knäpp på näsan!!!
Så tack mamma för du orkar strida för min sak!!!

Kommentarer
Postat av: Hafen

Men... okej... nu har jag inte hängt med i precis alla svängar här, men... om han i efterhand ändrar sig så är väl det hans problem, inte ditt? DU ska väl inte drabbas av att han uppenbarligen inte kan sköta sitt jobb?? Eller...?

2010-05-24 @ 12:07:43
URL: http://hafenshorna.blogspot.com
Postat av: Marlie

Men VA? Åh jag skulle gärna vilja sätta ett skott i pannan på den där idioten. Jag blir så arg!



Kunde han bara inet tänkt sig för från början.. GAH!



puss

2010-05-24 @ 17:53:09
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0