bröllopsfrisyr!!!

Ja den 24 juli är den stora dagen för min stora syster Ulrika, och hon har bett mig hjälpa med att fixa hennes hår, vilket jag gärna ställer upp med, de är väl de minsta man kan göra, men jag är ju inte en frisör, men man gör sitt bästa, vi har prövat nu två tre gånger. Och visst ger övning färdighet.
Nu ska vi bara införskaffa lite saker som gör att lockarna ska hålla hela dagen och kvällen på den stora dagen, hon ska ha frisyren hela dagen idag för att se hur vi lyckats med bara spray.





Men jag tycker att de ser helt ok för att va en amatör som fixat det:)Va tycker ni???

Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser jättefint ut!

Ser fram emot den stora dagen!!!

Kram

2010-05-10 @ 20:20:24
URL: http://zaralamattzzon.blogg.se/
Postat av: Mamma

Supersnyggt du är duktig du <3<3<3<3 Kram

2010-05-11 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0