Klänning klänning, varför ska de va så svårt!!!!

Idag så åkte jag och Marlie till Barkarby för att jag behövde på IKEA för att försöka rädda våra kökstolar(katterna älskar Mickes skinstolar men dom älskar inte dom:()
Då bestämde vi oss även för att ta turen förbi outlet, lite typiskt oss när de regnar:)
Ja visst hittade vi ett par men va fan inget som verkligen vill följa med mig hem!!! Kollade lite odd molly klänningar, men vi är inte bara överens, framför allt för priset!!!! Tror annars de skulle kunna funka, lite coola och udda, lite som jag,haha eller inte!
Jag vet snart inte va vi ska ta oss till!!!


Har hotat marlie att jag ska köpa den här om jag inte hittar nåt snart:)

Kommentarer
Postat av: Marlie

Haha.. Jag tycker du ska prova den på - vem vet.. Det kanske är klänningen med stort K ;)

2010-05-25 @ 23:07:52
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0