Röda dagar!!!

Ja visst är de skönt med röda dagar, men idag är jag inte helt förtjust i dom!!!
Tuva vaknade vid 3 i natt och tog plats i våran säng, sen har jag typ inte sovit en blund, sen att min man jobbar för att få in mer pengar då de är lite brist vara här hemma!!
Så när han klev upp för att åka till jobbet, blev tuva helt förstörd och grät förtvivlat, skit drygt, men men va gör man, de är bara bita ihop och kliva upp och ta hand om henne!!!
Sen tog marlie och jag tuva i vagen och tog en promenad ner till centrum för att jag skulle kolla om jag hittade nåt att ha på mig på lördag, men RÖD DAG så öppnade alla affärer 11 eller ja Lindex öppnade inte alls, vilket sög ordentligt!!!
Så väl se om vi tar oss i väg imorgon.då är de ju en vanlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0