Ryckning i ögat!!!

Fan, nu har de hållt på typ i två veckor de rycker i mitt öga hela tiden, de driver mig till vansinne. Kan fan inte ens koncentrera mig om dagarna, för de driver mig till vansine!!!

Och igår berättade jag de för Camilla, då frågade om hon de va under ögat, vilket de är, då sa hon att hon hört att de beror på sömnbrist, hmmm jag sömnbrist näää:) ja kan juinte annat än att tro att hon har rätt. Men hur fan gör an när man har sömnproblem, och hellst inte vill äta tabletter, jag har både problem att somna och sen att stanna i sömn är typ omöjligt, men kommer inte de ge sig ögat så får jag fan ta och knappra lite piller för och se om de hjälper!!!

Kommentarer
Postat av: Hafen

Vet du, det där får jag ibland också. Och det brukar gå över med sömn.

Och jag har också haft, och fortfarande delvis har, problem med sömnen jag också.

Och hur tråkigt det än låter - det bästa tipset jag kan ge för att somna gott är faktiskt att träna på kvällen. Helst utomhus.

Låter knäppt, men det brukar funka faktiskt...

2010-05-19 @ 12:15:44
URL: http://hafenshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0