Finns inte här!

Just nu finns inte min motivation överhuvudtaget!
Jag har vart rökfri i en och en halv vecka och de suget har lagt sig en hel del faktis, de svåra är över:) tack och lov. Men hittar ingen motivation till att kämpa med min vikt, jag vet att jag måste och har gett mig fan på det men sen att orka och hålla sig ifrån allt de goda:( ja de är en helt annan fråga och just nu är de inte på topp, har försökt träna så mycket jag orkar men de är ju så tråkigt just nu!!!!! Värker i hela kroppen,bläääääääääääääääää de är inte roligt livet just nu, ja i alla fall inte den delen som tycker jag behöver gå ner i vikt!

Men ja de är väl bara att kämpa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0