Sjuka Barn!

Finns de nåt värre än när ens barn är sjuka?? Nä inte för mig, jag sover skit för jag ligger hela tiden på helspänn för att höra dom osv, man lider med dom när dom har ont, eller som nu tuva hostar så ingen av oss kan sova, hon har ont i halsen och fått feber igen!
Hon hade feber av och till hela förra veckan och nu hostan, och inte fick hon gå på dagis på hela veckan för de är så kallt ute! Så även om febern försvinner så kommer hon va hemma, och jag är verkligen för att amn ska va hemma tills dom är helt bra, tyvärr finns de allt för många som inte gör så och dom skulle jag kunna ge en käftsmäll för de är vi som sköter oss som får skit på skit medans dom kan lämna sina barn utan att bry sig!!!

Men ja va kan man säga livet är inte rättvist! Jag lider så med min lilla sjukling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0