En helg jag verkligen sett fram emot!!!

Imorgon efter jag slutat skolan så kommer jag och Micke packa in oss i bilen för att åka till Töksfors till storebror där vi ska mysa hela kvällen:) ska bli mysigt att se hur han har det och hur han bor:)
Sen vid två tiden så ska vi bege oss till Karlstad för att gå på bröllop på Elite Hotell, Isa och Mattias har vunnit sitt bröllop,menas med allt betalt:) så de ska vigas på bröllopsmässan där:)
Sen blir det middag och massa mys med de "gamla" gänget ser så fram emot det:) att få träffa mina underbara tjejer igen, va hundra år sen sist men de ska de bli ändring på!!!!

Så snart ska man försöka komma isäng så man orkar med denna fullspäckade helg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0