Pass!!!

Ja dom inne på polisen undrar nog va de va för jävla pack som kom in hos dom idag:)
Jonathan va inga som hellst problem, de gick hur bra som hellst, men fan ungen har blivit 155,5cm lång...snart är han ju om mig!!!!
Sen skulle vi köra tuva...trodde vi ja,de tyckte inte hon,hon vägrade mäta sig, och sen så vägrade hon ta sitt kort,försökte lugna henne men de hjälpte föga, Ja men då kör vi micke emellan tänkte jag men jaha då visar de sig att han har ett gilltigt pass:) en bra överaskning...jaha nä men då kör vi mig i stället,jag hade oxå ett gilltigt men fel namn så de måste ju makuleras hade vi ingen aning om.
Sen prövade vi med Tuva igen och då gick de lite bättre:)
Så på torsdag så får vi hämta dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0