Min stora kille!!!!

Imorgon fyller min älskade Jonathan år, han blir 14år, var fan tog dom vägen?? jag fattar inte. Tycker inte de va länge sen jag och Johan åkte hem från BB med vår söta lilla bebis!!! Men tiden har runnit ifrån en och känns som man inte hinner med. Om fyra år är han lika gammal som jag va när han kom till världen:)

Får se om han lyckas somna i natt. Han har vart så spänd över sin födelsedag, de är han alltid:) så just nu lider vi nog alla över att han inte sover på nätterna:) Så förhoppningsvis så kan han sova gott i morgon natt:)

Och på torsdag så har vi kalas för familj och vänner, de ska bli super mysigt:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh det är helt otroligt håller med dig hjärtat <3 <3 <3

2011-06-28 @ 05:54:05
Postat av: Nettan

och, vad skulle du tycka om han kommer om fyra år o säger att han ska bli pappa..?! ;) :D

2011-07-04 @ 19:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0