Nä de är väl dags....

att rycka upp sig, inte va så låg. Försöka de hela bakom mig, skita i det helt enkelt och gå vidare. Försöka se ljuspunkterna i livet, och den största är ju min familj, finns ingen som är så underbar som min man, finns dom som kan försöka men de blir bara bleka kopior;)

Idag sitter jag hemma med mina barn i regnet, tuva hade 40 graders feber igår men idag är hon nästintill feberfri!!!

Men jag blir lite rastlös av att sitta hemma, va gör man när de bara regnar, jo jag städar, tvättar och rensar och organiserar:) roligt nä men de är så jag är, jag kan inte hjälpa det:) så skingrar man lite tankar. Nä nu ska vi gaska upp oss och försöka se de lilla ljus man har!!!

Kommentarer
Postat av: Jessan

Jag vet hur svårt det är att hitta ett ljus i mörkret... Finns här för dig! Kram på dig <3

2011-06-23 @ 11:21:46
URL: http://jessansinnersta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0