Debatt!

Va de nån mer än jag som tittade på debatt igår, först pratade de om big brother, men alltså kom igen är de verkligen nån som tittar på de längre??? Och varför ta med Linda rosing eller va fan hon nu heter, de va ju typ hundra år sen hon va med, och visst hon har säkert fått tagit en del skit men de har ju gjort de hon ha velat, bli känd. För de är väl därför de gör det?
För hur lätt tror dom att de är att vinna pengarna??? ja de är ju inte jätte stor chans att man går hem med dom. men de kanske bara ja som ser på de på det sättet!

Och sen va de ju snack om en viss bloggare, ja ni alla vet säkert att de va Kissie som va på tapeten, jo för hur är de med bloggar får man skriva vad som hellst, har man skyldigheter? Ja mot er läsare vill säga, JA de tycker jag att man har, jag har ju inte så många läsare på min blogg, jag skriver för min egen skull och vill man läsa så är man så välkommen. Tror de mest är mina nära och kära som läser, men jag tänker på vad jag skriver, dels för ja tror inte mina föräldrar uppskattar om jag skulle framställa mig på ett dåligt sätt inte min man heller för den delen. och jag skulle aldrig vilja att mina barn skulle behöva ta skit för de jag skriver.
Men de är klart jag är gift med familj de är ju inte Kissie men som mamma så kan jag ändå tycka att ett ansvar har hon för de är lätt påverkade tonårs tjer som läser hennes blogg och de har de tugnt nog. Men visst hon står ju för de hon skriver verkar de ju som men nån som jag hade ännu svårare för va hennes bror, står allt rätt till där??? Men man vill höras och syns och bli som sagt känd!!!
Tur man är nöjd att leva i den här svensom bubblan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0