Mina tankar!!!

De närmaste dagarna och fram för allt imorgon kommer mina tankar vara med min söta rara Saga som ska opereras för sitt bråck. Har inga tvivel om att de kommer gå jätte bra, men lider med henne och Marlie och Mattias att de måste gå igenom de här. Men de är skönt att de gått fort sen de fick veta va de va  som va på tok..... för de har ju tagit sin tid att få sjukvården att förstå att hon faktis har ont!!!!!!!
Men jag hoppas att ni vet att vi kommer tänka på er och jag kommer be en stilla bön för mig själv att de kommer gå så smärtfritt som möjligt!!!!!!


Moster tänker på er!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, min fina Vonkan! Jag blir alldeles tårögd. Tack!

Jag tror allt kommer gå galant. Jag älskar dig mest! Tack för att du är min bästa, jag saknar dig. Puss

2011-03-08 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0