Hjärtat!!

Tuva har vart lite halv krasslig ett tag och förra helgen så fick hon utslag brevid munnen och de va inte ett vanligt utslag så Micke åkte till dr med henne.

Väl där så kollade han upp henne lite bl.a. Lyssnade han på hennes hjärta där hörde han ett blåsljud, när hon va bebis hade hon samma problem men de sa dom försvann, eller?!?!?
Ja hoppas för allt i världen att hon har ett helt hjärta för mitt skulle gå sönder om de inte va så!!!!!! Hur mycke prövningar ska man klara av här i världen?????


Kommentarer
Postat av: Pillan

Det är nog ingen fara ska du se! Jag har blåsljud på mitt hjärta som dom hittade när jag var 10 år, inget som du märkt av eller hur?! ;) Det enda är att jag själv är lite orolig över det imellanåt som tex inför barnafödandet men dom höll stenkoll på mig och mitt hjärta då. Bra att dom kollar upp det ordentligt!

Det kommer gå fint! Kram

2011-11-27 @ 22:22:17
URL: http://minasmahjartegryn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0