Julklappar

Igår va vi iväg för att fixa de sista inför jul. Va liv rädd att ge mig ut i julhanden men va gör man inte för sina barn. Men vi gjorde en intressant observation och de va inte alls mycket folk ute. De va knappt kö. Och vi kom väl fram till att i vårt stressade samhälle är de ingen som har tid och att de flesta går inför att shoppa på nätet. Vilket även jag gjort men tyvärr har inte alla butiker så man kan shoppa på! De är skit dumt tycker jag. Men nu fick jag en kväll med Micke och Marlie:) och världens bästa mamma o pappa tog barnen så vi kunde ge oss iväg.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oh va skönt att ni hade det bra <3 .Tänkte på det när ni skall handla julmaten kan väl Tuva vara här eller jag hos er <3 <3 Puss

2012-12-19 @ 12:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0