Ordning och reda.....eller?!

Blir tokig på bo på minimala ytor!!! Var sak måste ha sin plats annars blir de kaos. Ja om inte annat ett inre kaos i mig!!!! De värsta rummet är ju tuvas. De är minimalt och sen skall miljarder små prylar få plats. Och hon leker fan inte ens med hälften. Förens man är där och rotar omkring. Då leker man med allt!!!!
Och alla dessa teckningar!!!! Söta men de görs tio på dagis ett par hemma VARJE dag och sten koll har hon oxå. Men ledsen gumman mamma rensar när du inte ser;) sparar massor ändå. Just nu är vi uppe i två pärmar med teckningar. Vart ska detta sluta?!
Jaja nog om det.
Men har ni tips på förvaring i små rum så tar jag gärna emot tips:)


Kommentarer
Postat av: Hafen

Haha!



Samma här! Jag började plocka ut en massa bebisleksaker ur lekrummet, och då skulle plötsligt båda två börja leka med dem! Helt galet!



Men smartare förvaring än den ni gjorde med Tuvas säng, med IKEAS Trofast under, får man ju leta efter! Supersmart verkligen! När mina barn slutar snurra som små glada vispar i sömnen kan jag satsa på den lösningen. Annars är det kört! De ramlar ur! :-)

2012-03-22 @ 12:28:44
URL: http://hafenshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0