När man tror att allt är ok

Jag är så less på gå hemma. Jag har rensat alla skåp. Jag har städat fixat jag de mesta man kan göra. Är i te ens road av smyckes sakerna längre. De blir lite långtråkigt. Och nu har jag läst mina underbara böcker klart.

Så jag blir en aningen rastlös. Så jag vill gärna göra sånt som jag tycker vart roligt förut som typ Ikea osv. Strosa i affärer. Men ack så fel jag har. När jag väl är där får jag panik. Blir yr och svimfärdig. Jag svettas. Ja hjärnan ger upp allt. Jag har alltid nån som vet hur jag mår med mig då de är en trygghet för mig. Men de blir inte bättre med all medicin i världen.

Jag är trygg i mitt eget hem. Där är jag mig själv. Där funkar jag som man ska. Men i omvärlden faller min värld isär och blir ett enda kaos.

Kuratorn säger att jag måste träna. Men de hjälper inte. Jag vill inget heldre än bara vara jag. Hon den glada spralliga som inte låter nån slå ner henne. Hon som älskar att va social. Inte nån som gömmer sig från folk man känner på stan.

Va dan gör jag för att gå vidare!?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Skriv. Skriv storyn om ditt liv. För dig själv eller så läser jag gärna!

Twilightböckerna är oxå magiskt bra, fast inte lika heta som Grey.. ;) :)

2013-01-16 @ 15:46:41
Postat av: mamma

Kan bara säga att jag förstår dig <3 och kan ej råda dig hur du skall lösa detta <3 <3 Puss

2013-01-16 @ 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0